Followers

Sunday 17 February 2013

faith, Hope and Love


Hari ni terasa rindu sangat2 kat dia. 
Seriously i can't live without him.. At all.. 
Tp lepas ditinggalkan agak lama dulu time dia p latihan rekrut, aku dah menjadi seorang yang kuat, tabah dan berani. Suma kerana dia. Hidup aku kalau tak tengok muka atau dengar suara dia mesti tak lengkap dan membunuh hati dan sanubari aku. 
Tapi semenjak2 ni dah ternyata betul kata2 ni "what does kill you make you stronger" sesungguhnya benar. 

It killing me each day and night. kadang2 iman aku diuji dan terus diuji tapi aku cuba hindarkan dan kuatkan iman aku.Aku dan dia bersabar sebab semua ni untuk kebaikkan bersama. Aku dah cukup kuat untuk suma itu. Aku terus menunggu dia tanpa jemu. Akhirnya kami dipertemukan lagi. 

Aku bersyukur kepada Allah s.w.t sebab masih memberkati hubungan ni. It true, God gave us countless blessing. Past year i pray for our future, " i wish you're better men for me, better men in front of my dad ". I pray for it everyday with tears full of hope. Until one day he got a call for military service. i am so proud of him until now. i hope he is my groom, Amin.... I always promise myself to kept my faith for our love. i don't care about long distance love at all. Because he is very close to my heart. Sangat dekat di hatiku.This is true story about our journey of love.

Thank to Allah. 


p/s i miss you so much

No comments:

Post a Comment