Followers

Thursday 11 December 2014

Dihari Pertunanganku


Engagement Day

"Simple Yet Perfect"

Tema : Light peach + Lilac
Hantaran : Purple + putih
Dress : Bella by MM Basic,Mazlianul Maznan
Photographer : Star Anise jay & Aisyah Jay


Tak sangka budak kelas sebelah masa form3 dulu hantaq rombongan meminang hihi. Tak pernah berkawan apatah lagi bercakap. Mata pun tak penah bertentang. Tapi tak sangka masing2 ada perasan yang tersimpan. Teringat balik masa form4 sebelum pindah sekolah. Aku p kelas dia sbb geng2 semua duk dalam kelas sebelah. Time tu dia duk cuci tingkap belah ats yang tinggi, ttba aku tertengok dia n terpikiaq lepas pindah sekolah aku dah tak boleh Usya dia lagi dah. Time tu jgk dia tgk aku. Kami menatap mata la time tu for the first time. falling in love truihhh. Mmg time tu rasa electrified sgt2. 



Quotes

" when i found somebody who i fell in love with, 
it make me feel different than i felt for the rest of the day. 
It was electrifying "






Gambaq ni mengambarkan perasaan aku masa tu.
 Unexpected sgt sbb aku tak pernah terpikiaq nk suka kt dia
Lepas pindah sekolah tu ada org tu rindu kt kite.Tanya kwn2 aku mana ku 
hilang. masa tu la kantoi dia suka aku. Lepas2 kwn2 pun duk push2 suruh
kwn dgn dia n then kmi pun kwn n bercinta monyet masa 16 tahun. And now
we are 21 years old dan masih bercinta n sweet cm 5tahun dulu. Syukur 
Alhamdulillah. Dan sekarang aku Oficially dah bertunang dengan dia n 
tahun depan Insyaallah. Harap dipermudahkan segalanya.Kunci sesebuah Persahabatan dan hubungan tu bersabaq ja. Sentiasa bersabaq sebab langit tak selalunya cerah kan..  




"Saat Yang Paling Mendebarkan dan Saat yang Dinanti"



Sarung cincin then muah2 cikit :))



Syukur Alhamdulillah selesai semuanya..
 Berposing degan family la pulak kan.
Tima kasih semua, mak, ayah, kakak, adik n abg ipaq yg byk tolong :) 
Terima kasih jugak dkt Si dia sbb byk sgt tolong..
Love you all..



 Ni mak menakan belah n sepupu belah si dia ni.. 
Dpa ni macam ramah jaa aritu..
Nnt tak lama lagi jadi mak menakan aku jgk la.. Harap2 semua jenis easy going la..


Ni kak aku yang paling meroyan sekali. Dia p teriak haritu n aku pun hampir teriak jgk. Dia hampir berjaya merosakkan makeup aku. OMG!! Memang touching laa.. Duk peringat masa zaman kanak2 ribena dulu ni.. Lepas tu baru tersedaq yang semua orang dah besaq n bawak haluan masing2.. huhuhu! Time flies :'(


Ni best friend masa fum3 dulu.. Tak sangka yang dia nak mai haritu.. hihi.. 
Dia ni taw la pasai zaman Usya2 marka dekat sekolah dulu..
P sekolah keja duk Usya marka ja.. Tapi kami tetap cerdik pandai jgk okay! :P



My family :) Yang tengah tuu tok kita tuu.. Amacam sebaya x? :P



Dengan Kesempatan ini ayah pun mau posing tapi duk kalut dengan cucu yang selalu acah2 manja ni.. Tapi tak pa.. Candid lagi cantikkan.. Abaikan ketinggian beliau haha!
macam galah tinggi tak sangga.. Maw boleh renyeh tak maw2.. :D




Tengah rancang posing apa sesuai ni.. hahaha! 


Ni gambaq yang paling aku suka.. Suka sangat!


Engagement Ring.. 
Surprise sgt sebab cincin ni telah ditukaq oleh bakal mak mertua.. Kecik katanya pilihan aku tuu.. Besa la budak2 kan.. Suka yang kecik2 sweet jaa.. Terkejut masa sarung cincin.. Tetiba ja asa besaq semacam jaa.. 
Tak pa rezeki :)


Kiri kanan tu best friend aku.. Sudi ikut p posing walaupun dah senja kan..
 Yg belah kanan tu bestfriend dari sekolah rendah darjah 2..
 Still rapat sampai sekarang.. Timakaseh buat kedua2 kawanku 
sanggup mai tgh2 ujan, balik pun tengah2 ujan.. hihi! 
nanti turn hmpa aku plak p okey :-*


Yeahhh depa kesayangan saya.. Depa semua duk KL.. 
Benci! Benci! Benci! 
Depa sanggup balik semata2 untuk aku.. 
Kak lia amek cuti sehari sebab nak wt hantaran..
 Anis sanggup gagah balik walupun agak sesak duit masa tuu.. TYSM!!


Posing sikit.. Orang dah azan.. Nak kena balik dah.. 


Maka kami pun beransur pulang laa.. malam dah..
 Dh masuk waktu maghrib dah pun.. Memang elok la balik..
Tahun depan pulak mai posing n photoshoot..
Tak sabar rasanya..


Next year!!
yehhuuu :D



2 comments: